نمایش 1 تا 15 از 5866
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
    برای مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا در منطقه؛
      ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد  

      نصر: وزارت امور خارجه ایران در راستای اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه، تعدادی از اشخاص و نهادهای آمریکایی را تحریم کرد.

  • کاهش تنش‌ها در منطقه محور تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
      کاهش تنش‌ها در منطقه محور تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان  

      نصر: جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه از تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران خبر داد و نوشت که در این گفت‌ وگو اهمیت کاهش تنش‌ها در منطقه را مورد تاکید قرار داده است.

    03 اردیبهشت 12 23:21 خبرگزاری ایرنا
  • بنیانگذار صرافی رمزارز بایننس به چهار ماه زندان محکوم شد
      بنیانگذار صرافی رمزارز بایننس به چهار ماه زندان محکوم شد  

      نصر: چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر اجرایی پیشین بایننس، پس از آن که در روز سه‌شنبه به جرم انتسابی نقض قوانین آمریکا علیه پولشویی در بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان اعتراف کرد، به چهار ماه زندان محکوم شد.

    03 اردیبهشت 12 12:43 نصر
  • بحران کودک‌همسری در آمریکا
      بحران کودک‌همسری در آمریکا  

      نصر: ایالات متحده در حالی با ازدواج کودکان و ازدواج اجباری در کشورهای دیگر مخالف است و آن کشورها را متهم به نقض حقوق کودکان می‌کند که قوانین این کشور از کسانی که در معرض این امر هستند محافظت نمی‌کند.

    03 اردیبهشت 11 23:16 خبرگزاری ایسنا
  • گروسی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای به ایران می‌ آید
      گروسی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای به ایران می‌ آید  

      نصر: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

    03 اردیبهشت 11 17:16 خبرگزاری ایسنا
  • اتاق ایران آماده ارائه شیوه‌های نوین پرداخت برای حل مشکل نقل و انتقالات مالی با آفریقاست
    صمد حسن‌زاده در نشست با روسای اتاق‌های تانزانیا و زنگبار:
      اتاق ایران آماده ارائه شیوه‌های نوین پرداخت برای حل مشکل نقل و انتقالات مالی با آفریقاست  

      نصر: رئیس اتاق ایران با تأکید بر ضرورت توسعه تجارت با تانزانیا و کشورهای شرق آفریقا، گفت: اتاق ایران آماده است شیوه‌های نوین پرداخت برای حل مشکل نقل و انتقالات مالی با این کشورها ارائه کند.

    03 اردیبهشت 09 08:41 منابع محلی
  • مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
    سخنگوی وزارت خارجه روسیه:
      مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم  

      نصر: «ماریا زاخارووا» گفت: همزمان با اینکه لفاظی‌ها و آموزش نیروهای ناتو بخشی از «جنگ ترکیبی ناتو علیه روسیه» است، این کشور تمام مانورها و رزمایش‌های این ائتلاف تحت رهبری آمریکا را از نزدیک رصد می‌کند.

    03 اردیبهشت 08 20:21 خبرگزاری ایسنا
  • فیلم | متفاوت ترین بازار جهان
    ویدئو/
      فیلم | متفاوت ترین بازار جهان  

      نصر: مائه کلونگ، بازاری در بانکوک پایتخت تایلند که قطار از وسط آن می گذرد! بازار ریلی مائه کلونگ یکی از جاهای دیدنی بانکوک و محبوب‌ترین مکان‌ برای خرید غذای دریایی تایلند است که در جنوب غربی بانکوک قرار دارد. اما این مکان بسیار خطرناک هم هست، چراکه وقتی قطار از راه می‌رسد، اگر نتوانید از مسیر ریل راه آهن خارج شوید، سفر شما به یک تراژدی غم‌انگیز تبدیل می‌شود. بازار ریلی مائه کلونگ از سال 1905 میلادی تا به امروز دایر است. ماهیگیری یکی از راه های اصلی گذران زندگی مردمانی بود که در آن حوالی بودند و این بازار راهی برای فروش محصولات این ماهی فروشان به حساب می آمد. مقامات محلی تصمیم گرفتند تا به منظور عرضه بهتر این محصولات به استان های اطراف تایلند، خط آهنی بسازند. بااین حال، علیرغم ساخت خط آهن، این بازار در جای خود باقی ماند و به یکی از مکان های گردشگری بانکوک تبدیل شد. سالانه گردشگران زیادی به این بازار میروند تا از  لحظه جمع شدن سایه بان ها و ورود قطار دیدن کنند.

    03 اردیبهشت 08 10:58 نصر
  • تصاویر | دمیر کؤرپؤی جلفا
    گزارش تصویری/
      تصاویر | دمیر کؤرپؤی جلفا  

      نصر: پل آهنی (به ترکی آذربایجانی: دمیر کورپو (Dəmir Körpü))، پلی در شهر مرزی جلفا بر روی رودخانه ارس می‌باشد که مرز ارتباطی ریلی ایران و جمهوری آذربایجان (جمهوری خودمختار نخجوان) را فراهم می‌سازد. در زمان جنگ جهانی دوم و در حین هجومِ نیروهای روس به مرزهای ایران سه تن از مرزبانان ایرانی (سید محمد راثی هاشمی، عبدالله شهریاری و ملک محمدی) مقابل نیروهای مهاجم بر روی این پل مقاومت نموده و از خاک میهنشان دفاع کردند. عکس ها از رضا کوه‌سنگین

    03 اردیبهشت 07 19:21
پژوهشیار